Max Kolonko ewoluuje

Mariusz Max Kolonko

Max Kolonko robi bardzo dobre reportaże. Jego filmy często ogląda ponad milion osób. Jest to znakomity wynik. Najwyższą średnią oglądalność ma TVP1. Nieco poniżej miliona widzów. Później jest Polsat o sto tysięcy mniej i TVN o około 100 tys mniej od Polsatu.

Pan Kolonko „dekorował” Kwaśniewską

Średnia Max Kolonko jest niższa. Jednak niezaprzeczalnym faktem jest duża popularność przygotowywanych materiałów prosto z Nowego Jorku. Jeżeli mówimy o wadach pana Kolonko, to jest nią brak utożsamiania się z Polską. Często wypowiada: „wasz kraj”, „wasz rząd”. Ma oczywiście do tego prawo i ten fakt nie zaciera w żadnym wypadku jego pozytywnej roli.

Jednak nie zawsze tak było. Lata temu Max Kolonko świetnie bawił się z postkomuną. Ba, mimo posiadania intuicji dziennikarskiej, nie widział nic złego w popieraniu państwa Kwaśniewskich. Przypomnę, że prezydent Kwaśniewski obok Lecha Wałęsy jest największym sprzedawczykiem najnowszej historii Polski. Jeżeli popierasz takich ludzi i to jeszcze publicznie, to cementujesz ich kłamstwa, dajesz im mandat autorytetu, prawdomówności.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”2303″]

Max Kolonko ewoluuje

Jeszcze nie tak dawno, materiały Max Kolonko były różne. Nie oceniam jego warsztatu, tylko prawdę przekazywaną widzom. Pamiętam, że jeszcze kilka miesięcy temu, niektóre filmiki podsyłane mi przez czytelników, odrzucałem. Zawsze gdzieś coś było niezgodne z prawdą. Nie twierdzę, że dziennikarz robił to umyślnie. To był czas edukacji, zmiany poglądów, ewolucji intelektualnej.

Dowodem tej tezy są dzisiejsze materiały. Jeden za drugim jest bombą uderzoną w stary układ okrągłostołowy. To jest główna przyczyna tak dobrych wyników oglądalności kanału internetowego. Max Kolonko nic nie zmienił w swoim warsztacie. Jest wesoły, czasami dowcipny, studio przypomina lata osiemdziesiąte. Jednak każdy jego materiał niesie prawdę.

Rozwala stary układ komunistyczny, który pielęgnował Kwaśniewskich, Wałęsów, Tusków, Lisów i innych tubylczych nacji.

Prawda ponad wszystko

Naród potrzebuje ludzi, którzy zawsze będą mówić prawdę. Nie ma nic gorszego jak bycie „peowcem”, „eseldowcem”, „kukizem” czy „pisowcem”.

Dlaczego?

Bo nie możesz dostrzegać błędów czy jawnych układów swojej partii. Zwolennicy ciężko przyjmują uczciwą, merytoryczną krytykę swoich idoli politycznych.

Jeżeli politycy układają się między sobą, to znaczy, że kłamią i oszukują naród. Jeżeli czegoś nie mogą powiedzieć z mównicy sejmowej, to zaprzedali się ukrytym tajemnicom. A to już jest zdrada narodu. Prawdy nie wolno zakrywać, chować za pięknymi hasłami patriotycznymi.

Jeżeli dany dziennikarz jawnie popiera partie polityczną, to nie może sprawować funkcji osoby zaufania publicznego. A takim zawodem powinno być dziennikarstwo. Mamy całe mnóstwo zadeklarowanych dziennikarzy po prawej stronie politycznej, którzy nie widzą belki w oku swoich gwiazd politycznych. Przez takie zachowania, nie mogą uczciwe relacjonować zmagań politycznych.

Nie wspominam o lewicy dziennikarskiej, bo leżących się nie bije. W prawdzie mają jeszcze dostęp do mediów, ale kiedy TVP pod rządami PiS naprodukuje całą masę prawdziwej historii (mam taką nadzieję), to wizerunek wielu gwiazd politycznych i dziennikarskich runie.

Max Kolonko wpisuje się w nurt apolityczności. I to jest najcenniejsze w jego przekazie medialnym. W takim układzie jest w stanie rzetelnie i uczciwie oceniać każdą partie polityczną i każdego polityka. Kiedy potrzeba to skrytykuje, kiedy potrzeba to pochwali.

To nie dziennikarz wybiera pomiędzy kijem a marchewką. To działania polityków determinują przekaz medialny.

. . ekonomia Robert Brzoza

P.S. Zobacz bezpłatne wideo – „Aktualna analiza geopolityczna” – LINK

Formularz z NeTeS



Foto: https://www.facebook.com/M.Max.Kolonko

Przeczytaj koniecznie:

48 Responses to “Max Kolonko ewoluuje”

  • Przemyslaw on 8 stycznia 2016

    Odnośnie popierania Olka i bolka przez Kolonke, to przypomina mi sie takie zdanie, kto nie był socjalista z młodu nigdy nie bedzie dobrym prawicowcem.

  • aron on 8 stycznia 2016

    „W takim układzie jest w stanie rzetelnie i uczciwie oceniać każdą partie polityczną i każdego polityka. Kiedy potrzeba to skrytykuje, kiedy potrzeba to pochwali. ”

    w takim razie dlaczego nie krytukuje Pan teraz tego co robi PiS ewidentnie lamiac prawo i Konstytucje a nie popiera Pan protestow KOD-u?

  • Michał on 8 stycznia 2016

    Aron bo kazdy srednio rozgarniety czlowiek kim sa ci z KODu i kto ich oplaca a takze kto za nimi stoii jaki jest ich cel. PiS lamie prawo? A gdzie byles jak PO-PSL robilo to przez 8 lat? Trybunal orzekl zdaje sie ze politycy zlamali prawo 49 razy, raz PiS i 48 razy PO. Co chciales jeszcze dodac?

  • Robert on 8 stycznia 2016

    @aron

    KOD jest to twór osób składający się z bloku komunistycznego i okrągłostołowego.
    Rządzili przez ponad 25 lat i NIC dobrego nie zrobili dla gospodarki.
    To przez ich korupcję wyprzedali polskie przedsiębiorstwa za 10-15% ich wartości i cały sektor bankowy.
    To przez ich służenie obcym, mamy tak niskie zarobki w Polsce.
    Powinny być na poziomie Niemców.

    KOD, Petru I PO to potężna korupcja i służenie: komunistom, bankierom, żydom.

    PiS jest zmianą. Dokładnie ich porażki i zwycięstwa opisuję na BrzozaInfo.
    Dokładnie opisałem sprawę Trybunału Konstytucyjnego.

    PO ukartowało zasadzkę. Gdyby PiS nie wprowadził swoich sędziów i nie zmienił ustawy, to TK mógłby pod byle pretekstem odwołać prezydenta i anulować każdą ustawę.
    Innymi słowy, sparaliżowałby działanie Parlamentu i rządu.

    Proszę nie ulegać propagandzie medialnej, tylko myśleć samemu.
    Teraz jest czas dla PiS i Kukiza.
    Niech udowodnią na co ich stać.

    Na tę chwilę bilans mają dodatni.

  • aron on 8 stycznia 2016

    @Michal

    rzetelna ocena polega na tym, ze nie wazne kim kto jest i kto go finansuje tylko co robi. Jesli za zle dzialania trzeba krytykowac PiS to trzeba, jesli PO to trzeba. Bez sentymentu dla nikogo. Nie moze byc tak ze PO nie moze lamac prawa a PiS doszedl do wladzy to juz mu wolno…
    Poza tym pokaz miejsca gdzie PO przez 8 lat lamalo prawo. Pokaz kilka przykladow…

    @Robert

    KOD moze byc i kanibalami ale jak postuluja w slusznej sprawie to trzeba ich poperac, jesli mowia bzdury to nalezy ich potepiac. Czy sa sprzedawczykami? Byc moze. To juz osobny watek.

    „PO ukartowało zasadzkę. Gdyby PiS nie wprowadził swoich sędziów i nie zmienił ustawy, to TK mógłby pod byle pretekstem odwołać prezydenta i anulować każdą ustawę.
    Innymi słowy, sparaliżowałby działanie Parlamentu i rządu.”

    Pisze Pan tu totalne bzdury. PO ukartowalo zasadzke? PO wprowadzilo ustawe wygodna dla siebie, ktorej TK nie przyjal w calosci (slusznie z reszta) i stanal na strazy Konstytucji. To co robi PiS i Duda to masakrowanie Konstytucji, prawa i zasady trojpodzialu wladzy.
    TK moglby odwolac prezydenta? Bzdura, nie ma takich narzedzi, bzdura totalna.
    Dlaczego pisze Pan ze TK sparalizowalby dzialanie rzadu? Jesli PiS chcialby wprowadzac niekonstytucyjne ustawy to moze i tak bo by je wetowal ale jesli rzadzilby normalnie to co komu za roznica kto jest w Trybunale? To wlasnie PiS chce celowo sparalizowac TK wprowadzajac nowa ustawe o wymogu orzekania w skladzie 13 sedziow i przyjecia wiekszoscia 2/3 aby ten Trybunal sparalizowac. Myli Pan sytuacje… TK jest oczywiscie potrzebny w takim stanie jaki jest co z reszta wynika z Konstytucji. PiS ja lamie i depcze bez ceremonialu. Nie widzi Pan tego?

  • Robert on 8 stycznia 2016

    @aron

    Wymień proszę słuszne sprawy, przez które należy popierać KOD.
    Przecież to zbrodnicza instytucja!
    Popatrz kto popiera ich: komuniści, bankierzy, socjaliści, sprzedawczyki, którzy dziesiątki razy sprzedali Polską.
    I ty się łudzisz, że ta zgraja walczy o wolną Polskę?…

    Oj, nie znamy faktów.
    Czytałeś starą ustawę szybko wdrożoną przez PO o TK?
    Poczytaj.
    Fragment przedstawiłem w BrzozaInfo.

    Poczytaj i nie pisz co jest bzdurą a co nie jest.

    Nie oglądaj więcej TVN24.
    Kiedyś przełączyłem i stosują takie same argumenty jak ty.
    Działają na niewiedzy widzów.

  • aron on 8 stycznia 2016

    nie ludze sie ze ta zgraja walczy o wolna polske, absolutnie, nie jestem naiwny. To oszusci, ale skoro protestuja w slusznej sprawie to nie nalezy ich potepiac tylko dlatego ze sa oszustami. Po co ta hipokryzja? Gdzie sie myle w tym co napisalem o PiSie? Prosze wskazac to chetnie wyjasnie…

    P.S. calej ustawy PO nie czytalem, znam jej najwazniejsze punkty. Poza tym ta ustawa to historia, TK juz ja badal.

  • Robert on 8 stycznia 2016

    Z oszustami walczyć o słuszną sprawę… :)

    Jaka ta słuszna sprawa jest.
    Proszę o konkrety.

    PiS mnie nie interesuje jako partia. Mogę wskazać ich całą masę błędów.
    Ale umiem dostrzegać pozytywy.
    Wygranie o KK jest takim pozytywem.

    Skoro nie wiesz co popierasz to przytoczę.

    Zapis, który za pięć dwunasta przegłosowała koalicja PO/PSL:

    „Trybunał rozstrzyga o stwierdzeniu przeszkody w sprawowaniu urzędu

    przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

    W razie uznania przejściowej niemożności sprawowania urzędu przez

    Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Trybunał powierza Marszałkowi

    Sejmu tymczasowe wykonywanie obowiązków Prezydenta Rzeczypospolitej

    Polskiej”.

    I ten zapis jak masz ochotę, to przeanalizuj:

    „Trybunał orzeka w sprawach zgodności z Konstytucją celów lub działalności partii politycznych”.

  • aron on 8 stycznia 2016

    Jesli chodzi o ustawe PO to przeciez PiS moze wprowadzic poprawke ktora wycofa kontrowersyjne zmiany ktore PO uchwalila i TK nic tu nie zakwestionuje. Mi bardziej chodzilo o skandaliczna rzecz mianowania sedziow TK, lamanie Konstytucji i prawa. O to mi chodzi… Prawo to rzecz swieta i kto jak kto ale wladza lamac go nie moze. Smieszy tez narzekanie PiSu ze TK jest upolityczniony. Przeciez PiS poparl tych samych sedziow jak byli wybierani swego czasu (polecam sprawdzic na stronie Sejmu, to dostepne dane). A teraz narzeka ze TK jest upolityczniony. Osobiscie boje sie tej sytuacji bo widze do czego to zmierza. TK jest ostatnia przeszkoda PiSu do wladzy absolutnej i wlasnie ja chca zniszczyc i sparalizowac. Dziwie sie ze Pan tego nie dostrzega.

  • Robert on 8 stycznia 2016

    Nie dostrzegasz kolejnej rzeczy.
    Kiedy TK ma większość, to może zablokować każdą ustawę.

    Uczciwie powinno być tak: po wyborach wprowadza się sędziów proporcjonalnie do wyników wyborów.
    Koniec kropka.

    W tych rozgrywkach PiS dobrze zrobiła. W przeciwnym razie: odwołaliby prezydenta, zablokowali pracę parlamentu.
    Doprowadziliby do chaosu.

    Należy wszystko zrobić, aby tacy ludzie jak KOD nigdy nie sprawowali państwowych funkcji.
    To bankierzy, komuniści i sprzedawczyki.

    Uczepiłeś się jednego, a nie widzisz całości.
    Nie oglądaj więcej TVN24

  • aron on 8 stycznia 2016

    TK bada czy wprowadzana ustawa jest zgodna z Konstytucja. I tyle. Nie stwierdza czy ustawa jest madra czy glupia. TK jest w zasadzie spojny w tym co robi. Owszem, moze zablokowac kazda ustawe ale TK to nie idioci tylko wybitni sedziowie o ogromnej wiedzy prawniczej, chyba tego nie zakwestionujesz?
    Jesli zauwazaja sprzecznosc to szeroko to uzasadniaja – czytales kiedys pelne uzasadnienie sprzecznosci z Konstytucja?

    Uczciwie? Przeciez PiS poparl wiekszosc obecnych sedziow wiec o co tu pretensje? Taki mamy system prawny, jakos kazdy sie do niego stosuje tylko PiSowi nie pasuje i zaczyna majstrowac przy TK.

    „W tych rozgrywkach PiS dobrze zrobiła. W przeciwnym razie: odwołaliby prezydenta, zablokowali pracę parlamentu.
    Doprowadziliby do chaosu.”

    czyli popiera Pan lamanie prawa, deptanie Konstytucji. Czyli w sumie anarchia. Robimy co chcemy. W jaki sposob zablokowaliby prace parlamentu? W jaki? Wetujac ustawy? Moze Pan wierzyc lub nie ale jesli zaglebi sie Pan w prawo to zobaczy Pan ze TK nie wydaje wyrokow od czapy i sa one szeroko badane i skrupulatnie uzasadnione. Poza tym nie decyduje 1 osoba tylko wiekszosc w TK. Nie rozumiem jaki tu mamy problem? Konczy sie kadencja, parlemant wybiera kolejnego i po problemie. Po co to zmieniac i wprowadzac chaos wycofujac legalnie wybranych sedziow?

  • Robert on 8 stycznia 2016

    aron, doceniam twoje dobre zamiary.
    Przystąpiłeś do KOD, ponieważ uważasz, że pracują dla Polski.
    Nie znam cię, ale jeżeli masz tylko otwarty umysł, to szybko zorientujesz się o ich obłudzie.

    PiS zdobyło rządy.
    Od pierwszych dni wylewam na ich głowy pomyje i pochwały.
    Poczekajmy na efekty ich rządzenia.
    Już widzę, że w wielu dziedzinach przebije PO na głowę.
    Najgorzej jest w ekonomii.

    TK to sędziowie peowcy. Nie ma tu mowy o bezpartyjności.
    Dlatego każdą podsuniętą ustawę zablokują.
    Już teraz opozycja neguje wszystko co PiS napisze.
    Nie ma stanowisk w państwie bezpartyjnych.

    Proponuję zakończyć temat.
    Czas pokaże czy PiS będzie lepszy od PO.

  • aron on 8 stycznia 2016

    nie przystapilem do KOD i nie zamierzam bo wiem kim sa ci ludzie. Interesuje mnie przeciwko czemu protestuja i z tym sie zgadzam. Nie popieram ani PO ani Petru.

    „TK to sędziowie peowcy. Nie ma tu mowy o bezpartyjności.”

    W takim razie jak wytlumaczysz to ze PiS poparl wiekszosc obecnych sedziow a teraz narzeka? Oczywiscie kazdy sedzia ma pewnie jakies poglady ale podczas orzekania sprawdza zgodnosc ustawy z Konstytucja i tylko to. Nie wierzysz ze tak jest? Podaj kontrprzyklad.

  • Robert on 8 stycznia 2016

    Myślę, że trochę naiwnie wierzysz w apolityczność sędziów KK.
    Przykład: osądzali w swojej sprawie.
    Czyli: powiedzmy jesteś sędzią, ukradłeś daną rzecz i w rozprawie jesteś oskarżonym i sędzią :)

    Tak było z TK.
    Rzepliński osądzał w swojej sprawie – poszukaj artykuły w tym temacie.
    To jest ta uczciwość sędziów.

    pozdr.

  • aron on 8 stycznia 2016

    w ocenianiaiu ustawy ktora uchwalila PO Rzeplinski byl wylaczony z orzekania na swoj wniosek. Co do innych ustaw nie wiem. Poza tym nie ma tu lamania prawa. Nie jego wina ze ma taka prawna mozliwosc. Ja krytykuje lamania prawa i Konstytucji. TK ani Rzeplinski jej nie zlamali. Jesli TK gdzies zlamal prawo to prosze podac przyklad. Nie zrobi Pan tego bo nie bylo takiego przypadku.
    Nie wierze w apolitycznosc, raczej nie ma ludzi apolitycznych. Chodzi o to zeby orzekac czy cos jest zgodne lub nie z Konstytucja. Sprawic zeby sedziowie TK na 100% byli apolityczni raczej sie nie da. Wybor sedziow nowych przez PiS chyba logicznie ze w tym kierunku nawet nie zmierza. Nie ma Pan argumentow z reszta na polityczne decyzje TK.

  • Michal on 8 stycznia 2016

    Aaron pytasz kiedy PO lamala prawo, dlugo by opowiadac, z afery podsluchowej mozna sie duzo dowiedziec, to podrzucam https://telewizjarepublika.pl/kolejne-watki-afery-podsluchowej-bienkowska-kontrole-robilismy-po-to-zeby-wyszlo-ze-jest-dobrze,24262.html
    To jest wlasnie lamanie prawa. Przypadki mozna mnozyc. Jestes oczytany wiec kulisy wspomnianej afery z pewnoscia nie sa ci obce.

  • nina on 8 stycznia 2016

    WITAM :) kilka lat temu odkryłam MAXA K. zadałam sobie trud sprawdzenia hu is hu . Z przykrością stwierdzam CZYSTEJ WODY !! twór 3 RP. Kariera białostockiego żyda jak po sznurku poprowadziła do USA . Sprawdzałam wszystkie jego kontakty . ŻYD WYPROMOWAŁ -żyd ! czekał na godzinę W- .Max K jest częścią dalekosiężnego PLANU –MĘDRCÓW SYJONU .
    Polaków PATRIOTÓW ! PROSZĘ !! – uwierzcie w to co piszę !. Słowiańska natura NIE MA !! czujki nastawionej na : podstęp ,krętactwo itp. Żmijowe plemię z tego jest ! skonstruowane.

  • Robert on 8 stycznia 2016

    @nina

    Nie wiem kto wypromował Maxa Kolonko.
    Jednak ostatnio realnie ocenia rzeczywistość i to należy docenić

    @aron
    Taka z tobą rozmowa.
    Ja ci mówię, że Rzepliński sądzi w swojej sprawie, a ty mówisz, że mu wolno….
    Chcesz wszystko na tacy.
    Zbadaj uczciwie sprawę,
    Sam na robertbrzoza.pl podawałem kilka dobrych linków oceniających uczciwość Rzeplińskiego.
    Odszukaj, poczytaj, przemyśl.

    Jesteś w gorącej wodzie kąpany, a tu trzeba chłodnej głowy… i nie ufaj im tak, bo cię w skarpetkach zostawią.

    Tyle w tej sprawie.

  • nina on 8 stycznia 2016

    ARON – z grubsza przeczytałam Twoje wpisy . Bez obrazy ! jesteś IGNORANTEM tzn wyraznie polityką zainteresowałeś się niedawno temu a to z kolei znaczy,że ! . Szkoda dla Ciebie energii na tłumaczenie !. Zabierasz cenny czas !. Twój poziom to –babki w piaskownicy !. PIS /PO awers ,rewers. BOLSZEWIZM,SYJONIZM prawica.

  • aron on 9 stycznia 2016

    @nina

    zarzucasz mi bycie ignorantem a nie podajesz z czym dokladnie sie nie zgadzasz i w czym sie myle. Poprosze o konkrety bo tak nie mam sie do czego odniesc. Moglbym ciebie tez jakos nazwac ale po co mam to robic jak to do dyskusji nic nie wniesie?

    @Michal

    ok – afera podsluchowa to kompromitacja PO. Ja z reszta nie popieram PO wiec nie czuje sie ichobronca. Zajalem sie tu tematem zamachu na TK w wykonaniu PiS i tyle. To co robila PO wczesniej to przeszlosc, oczywiscie niezbyt przyjemna jak sam wspomniales, jednak nie daje to prawa PiSowi do robienia tego co robi.

    @Robert

    co ty sie tak uczepiles tego Rzeplinskiego? Przeciez to nie jego wina ze teraz do TK wplywaja ustawy wlasnie dotyczace TK. Z niektorych byl wylaczony z orzekania z innych nie. Czy to uczciwe? Na pewno zgodne z prawem, moze jedynie moralnie jest tu pewien niesmak.

    Ale to nie jest zaden argument zeby dokonywac zamachu na TK. Nie jestes w zaden sposob uzasadnic tego co robi PiS. Nie mozna dokonywac wymiany sedziow wybranych legalnie bo prezesowi Kaczynskiemu wydaje sie ze sa oni upolitycznieni. Przeciez to kuriozum. Wladza sadownicza to jeden z 3 filarow – niezalezny. Nie widzisz tu zamachu? Nie moze byc tak ze partii rzadzacej wydaje sie ze sedziowie sa zli to ich odwoluje. Albo prezydent uchwala zmiany niezgodne z Konstytucja.

    Albo wszyscy trzymamy sie prawa albo wprowadzmy ze kazdy Polak moze je lamac. Przeciez jak wladza moze to i ja. Naprawde nie widzisz tu skandalu? Sa pewne normy, kazdy ma swoje uprawnienia i przywileje i tego nalezy sie trzymac a TK ma tego pilnowac i pilnuje (np proba wybrania dodatkowych sedziow zarowno przez PO jak i PiS). TK byl tutaj polityczny?

  • Michal on 9 stycznia 2016

    Aron nie wiem czy zmasz wszystkie fakty, pomijam tu juz afere PO. Gdzie byl KOD w zeszlym roku? PO niezastosowala sie do wyroku TK 15 razy

    https://m.niezalezna.pl/73711-w-2014-r-nie-wykonano-az-15-orzeczen-tk-wtedy-obroncy-demokracji-siedzieli-cicho

    A w ciagu ostatnich lat lacznie 48 czy 49 razy. Jak sie to nazywa? Podwojne standardy? Moralnosc Dulskiej? Jestes inteligentny, ale bronisz niewlasciwej strony.

  • aron on 9 stycznia 2016

    @Michal,

    ja nigdzie nie napisalem ze popieram PO. Gdzie byl wtedy KOD? nie wiem. Teraz widocznie bardziej pasuja im protesty.

    Co do nie wykonania orzeczenia o ile wiem nie ma za to sankcji wiec zarowno PO wczesniej jak i PiS teraz nie musza sie do nich stosowac co z reszta PiS robi. Takze tu PiS nie rozni sie niczym od PO (powtarzam – wcale nie popieam rzadow i decyzji PO). Powtarzam po raz setny ze bulwersuje mnie sprawa aktualna dotyczaca TK. Nie moze partia polityczna oceniac czy ustawa poprzednika jest wlasciwa lub nie. Moze to robic tylko TK. I to robi. PiS wszedl w buty TK i to jest naruszenie trojpodzialu wladzy. Zarzut ze TK jest upolityczniony jest bezzasadny co juz wyjasnilem wyzej w poscie.
    Reasumujac rzady PO oczywiscie pozostawialy wiele do zyczenia a same zakonczyly sie kompromitacja ale to co teraz robi PiS przechodzi ludzkie pojecie. Nie jest to moj wymysl. Wszyscy wybitni konstytucjonalisci, Krajowa Rada Sadownicza, Naczelna Rada Adwokacka, RPO i wielu innych to mowi bo jest to ewidentne, rozumiesz? EWIDENTNE. Tu nie ma o czym dyskutowac. Prezydent zlamal kilka juz razy Konstytucje a PiS wchodzi w kompetencje innej rownie waznej wladzy czyli sadowniczej. Nadal tego nie rozumiesz?
    Mam w d… caly ten KOD i kto do niego nalezy – jak bedzie postulowal w slusznej sprawie to go popre jak w nieslusznej to go wysmieje. Nie jestem hipokryta jak wielu ludzi ze najpierw patrzy kto wypowiada dane slowa a dopiero pozniej czy maja one sens. Ty bez wzgledu na to co mowi KOD to uznajesz to za zlo bo sa to ludzie wg ciebie oszusci. Ja najpierw weryfikuje czy protestuja slusznie i dopiero oceniam. Protest przeciwko naruszeniu kompetencji TK jest zasadny i powie ci to kazdy prawnik, nawet student. Polecam porozmawianie z prawnikami, ja to zrobilem, mam ich wsrod znajomych…

  • aron on 9 stycznia 2016

    co do niewykonania orzeczeń jeszcze jedno.

    Trybunał Konstytucyjny z reguły orzekając o niekonstytucyjności przepisu wyznacza termin na jego zmianę, „nie wykonanie” takiego orzeczenia skutkuje unieważnieniem przepisu – czyli Sejm ma do wyboru zmienić przepis, lub przepis na mocy Wyroku Trybunału przestaje obowiązywać – nie nazywał bym więc tego „nie wykonaniem wyroku”! Co innego gdy Prezydent odmawia wykonania ustawy uzurpując sobie prawo do kwestionowania ustaw, Trybunał Konstytucyjny potwierdza zgodność ustawy z Konstytucją, a Prezydent nadal nie zamierza przestrzegać przepisów tej ustawy, to jest wlasnie to co robi prez. Duda.

  • Michal on 9 stycznia 2016

    Aron nie do konca sie z toba zgodze. W TK siedzialo 10 sedziow, 9 z PO i 1 z PiS, w miedzyczasie PO przepchnela ustawe ze prezydenta mozna ot tak odwolac. Ja dokladnie pamietam rzady PO, GMO, ustawa 1066, proba sprzedazy lasow panstwowych o 3 nad ranem, podnoszeniem vatu, wprowadzaniem nowych podatkow na 3 lata a obowiazuja nadal i tysiac innych. Jesli PiS robi jak robi to widocznie jest to jedyny sposob zeby ten burdel posprzatac. Cale szczescie ze w PiS sa tacy jak Macierewicz, wypowiedzial ta niepowazna umowe o Patrioty, anulowal odprawy nadane za Siemioniaka itd. Z dwojga zlego PiS to mniejsze zlo. Po tych zagraniach z Ciechem itd ogolnie wiekszosc z tzw afery podsluchowej jedynyn sensownym wyjsciem sa pokazowe procesy i pluton egzekucyjny, tak jak stanowilo prawo w dwudziestoleciu miedzywojennym. Ilu ludzi tyle opinii.

  • aron on 9 stycznia 2016

    @Michal

    mylisz sie mocno. Po pierwsze w TK nie siedza sedziowie ani z PO ani z PiS bo sedzia nie moze nalezec do partii. Moga byc co najwyzej wybrani przez PO lub/i lubic dana partie. Czy to wina sedziow TK ze wielu z nich wybralo PO? Przeciez to efekt tego ze PO rzadzila az przez 8 lat. I tylko tego. Juz pisalem ze wiekszosc sedziow wybranych w latach rzadow PO partia PiS zaakceptowala i sama za nimi glosowala. Nie wierzysz to sprawdz – to co teraz mowia to belkot. Sprawdz sam na stronie sejmu. Wiec nie mow prosze ze 9 sedziow jest z PO bo to klamstwo…

    Co do ustaw PO… Oczywiscie ja wielu z tych ktore wymieniles nie popieram. Jednak czym innym jest uchwalanie kontrowersyjnych ustaw a czym innym lamanie prawa i deptanie Konstytucji i orzeczeń TK.
    Poza tym teraz PiS ma wladze, bez problemu moze zakazac GMO, obnizyc VAT, zakazac sprzedazy lasow, zniesc ustawe 1066 i wycofac podatki nalozone przez PO. I zapewniam cie ze TK niczego by tu nie zakestionowal bo zadna z tych rzeczy co wyzej napisalem nie lamie Konstytucji. Ale wiesz dlaczego PiS woli robic zamach na Trybunal zamiast cofac rzeczy uchwalone przez PO? Bo chca pewnie wprowadzac ustawy niezgodne z Konstytucja a zeby to zrobic to najpierw trzeba zniszczyc albo sparalizowac ostatnia przeszkode – TK. O to tu chodzi…

  • Robert on 9 stycznia 2016

    @aron

    Nie można weryfikować projektów osób, które zdradziły Polskę i nie okazały skruchy.
    Tacy ludzie mogą tylko jedno robić: łowić ryby, albo uprawiać ogródek działkowy.

    TK to był wyraźny plan przejęcia władzy w Polsce przez blok komunistyczny.
    Ustawę, która im na to pozwalała przegłosowali zaraz przed wyborami.
    Nie widzisz tutaj podstępu?

    Ja nie jestem demokratą, bo demokracja to wielkie oszustwo.
    Gdybym był prezydentem, to za wszelką cenę doprowadziłbym do zlikwidowania TK w takim kształcie.
    Nie może być takiej sytuacji, że jeden organ składający się z sędziów tylko jednej partii orzeka o zgodności ustaw z konstytucją oraz ma prawo do zdymisjonowania prezydenta.

    Wszelki organ, który ma w składzie zwolenników jednej partii, a nie został wybrany przez wybory, powinien być rozwiązany.
    Partia, która tworzy samodzielnie rząd powinna mieć pełną władzę we wszystkich organach.
    To jej czas na sukces albo porażkę.

  • Michal on 9 stycznia 2016

    Aron to ty sie mylisz. Sedziowie z TK sa z nadania partyjnego, jak wspomnialem wczesniej PO miala 9 „swoich” sedziow nawet sie z tym nie kryjac, gdy naradzali sie razem w sejmie (poslowie z PO i sedziowie z Rzeplinskim na czele). Ciezko mi uwierzyc ze ci sedziowie zawsze byliby bezstronni i neutralni. Co do GMO nie wiem czy mozna ot tak wypowiedziec wszystkie zawarte umowy, odszkodowania za zerwane kontrakty z przyszlymi dostawcami bylyby z pewnoscia potezne, tak samo z ustawa o bratniej pomocy. Aron nie wiem skad czerpiesz wiedze, ja glownie z WikiLeaks i afery podsluchowej, jako ze z faktami sie nie dyskutuje. Osobiscie popieram G Brauna, ale z dwojga zlego PiS jest znacznie lepszy niz zdrajcy z PO, ktorzy na rozkaz Merkel sprzedaliby wlasne matki.

  • aron on 9 stycznia 2016

    @Robert

    „Partia, która tworzy samodzielnie rząd powinna mieć pełną władzę we wszystkich organach.”

    wladze sadownicza tez tak?

    „TK to był wyraźny plan przejęcia władzy w Polsce przez blok komunistyczny.
    Ustawę, która im na to pozwalała przegłosowali zaraz przed wyborami.
    Nie widzisz tutaj podstępu?”

    TK ma bardzo male uprawnienia. Moze stwierdzic czy dana ustawa jest zgodna z Konstytucja lub nie. Skoro mamy cos takiego jak Konstytucja i wszyscy chca stac na jej strazy to musi byc organ ktory tego pilnuje. Jestes niezadowolony z jego pracy? Gdzie twoim zdaniem popelnia ten organ bledy? Czy boli cie po prostu sama przeszlosc tych ludzi a to jak wykonuja swoja prace juz cie kompletnie nie interesuje?

    „Gdybym był prezydentem, to za wszelką cenę doprowadziłbym do zlikwidowania TK w takim kształcie.”

    Prosze bardzo, przeciez mozna to zrobic, wystarczy miec wiekszosc konstytucyjna. Dopoki PiS jej nie ma to TK tknac nie moze i koniec kropka.

    „Nie może być takiej sytuacji, że jeden organ składający się z sędziów tylko jednej partii orzeka o zgodności ustaw z konstytucją”

    Przeciez PiS poparl wiekszosc sedziow ktorych wybierala swego czasu PO. Czytasz wyraznie co pisze czy olewasz to? Mam ci udowodnic ze tak bylo? Po co piszesz takie bzdury? Skoro PiS poparl sedziego wybieranego przez PO to jak mozesz twierdzic ze jest on z PO? Jak?

    „oraz ma prawo do zdymisjonowania prezydenta.”

    przeciez TK sam sobie tego prawa nie nadal to jak mozesz miec do niego pretensje? Do PO tak ale nie do TK. Poza tym jestes pewny ze ten przepis zostal uchwalony i uznany za zgodny z Konstytucja przez TK?

  • aron on 9 stycznia 2016

    @Michal

    „Aron to ty sie mylisz. Sedziowie z TK sa z nadania partyjnego, jak wspomnialem wczesniej PO miala 9 „swoich” sedziow nawet sie z tym nie kryjac, gdy naradzali sie razem w sejmie (poslowie z PO i sedziowie z Rzeplinskim na czele).”

    pisze ci po raz 100 ze PiS zaakceptowal i sam glosowal za wiekszoscia sedziow wybranych przez PO podczas ich rzadow. Jest to na stronie sejmu, sprawdz i nie pisz glupot. Co za roznica czy PO czy PiS powolal sedziego jak obie partie za nim w sejmie glosowaly? odpowiedz mi na to pytanie.

    „Ciezko mi uwierzyc ze ci sedziowie zawsze byliby bezstronni i neutralni.”

    byc moze, tego nie wiamy. Prawo jest swiete i skoro zostali powolani to sa nieodwolywalni, zgodnie z Konstytucja i tu nie ma dyskusji. Komus sie to nie podoba – niech zmienia Konstytucje. Jesli nie jest w stanie ma sie do tego stosowac.

  • Michal on 9 stycznia 2016

    Aron jeszcze dwie rzeczy, PiS rzadzi zbyt krotko zeby ich rozliczac, PO pozorowali rzady 8 lat, PiS raptem trzeci miesiac, maja jeszcze czas. Poki co zablokowali wyprzedaz lasow panstwowych, przesuneli wejscie szkodliwej ustawy o obrocie ziemia rolna ze stycznia do maja i zniesli obowiazek szkolny dla 6-latkow. Dobry poczatek, choc z banksterami nie walcza, ale coz, sa za krotcy. Po co pIS tak dziala odnosnie TK nie wiem ani ja ani ty, spekulacje nie maja sensu, twarde fakty sie licza, insynuacje nie przystoja.

  • aron on 9 stycznia 2016

    @Michal

    „PiS rzadzi zbyt krotko zeby ich rozliczac”

    nie rozliczam ich. Rozliczam ich decyzje odnosnie TK. Jest skandaliczna. To zamach stanu w zasadzie.

    „twarde fakty sie licza, insynuacje nie przystoja”

    w ktorym miejscu podalem nie-twarde fakty i insynuowalem?

    „Poki co zablokowali wyprzedaz lasow panstwowych, przesuneli wejscie szkodliwej ustawy o obrocie ziemia rolna ze stycznia do maja i zniesli obowiazek szkolny dla 6-latkow”

    niech sobie rzadza. Nie mam z tym problemu. Bede tylko protestowal przeciwko lamaniu prawa (np. sprawa TK).

  • Robert on 9 stycznia 2016

    aaron, tak w kółko macieju obracamy się wokół tych samych wątków.

    Zrozum, każdą ustawę można podważyć. Każdą.
    Tak jak program internetowy.
    Nikt jeszcze nie zbudował aplikacji do której nie można się wkraść.
    Po to są prawnicy, aby szukać kruczków prawnych i bronić swoich klientów.
    Po to są sędziowie w TK, aby szukać tych kruczków.

    Nie umiesz sobie wyobrazić sytuacji, w których każdą ważną ustawę PO opiniuje w TK?
    Nigdy nie napiszesz idealnej ustawy, bo zawsze w kogoś uderza.
    W takim przypadku TK może ją anulować.
    TK nie wydaje tylko opinii, negatywna opinia to anulowanie ustawy.

    Zaczynasz być nieuprzejmy.
    Skończ z tym.
    Dostałeś prawo wypowiedzi i dość.
    Chcesz zamęczyć nas tym tematem.
    TK to przeszłość i dobrze.

    Proponuję zająć się gospodarką; co zrobić, aby podwyższyć naturalnie wynagrodzenia, aby odzyskać prawo sterowania gospodarką itd.
    To są owocne tematy.

    PiS bardzo dobrze zrobił.
    Bez tego nie mógłby rządzić.
    Nie rozumiesz tego, czy nie chcesz zrozumieć?
    (Pytanie retoryczne, nie wymaga odpowiedzi)

  • Michal on 9 stycznia 2016

    Aron ale co to ma do rzeczy? PiS byl w opozycji i ich glos nic nie zmienial, PO z PSL mieli wiekszosc bezwzgledna. Nie jestem za PiS tylko uwazam ich za mni3jsze zlo. PiS zablokowal ekshumacje w Jedwabnem, PiS razem z PO glosowali za dodatkami do emerytur dla zydowskich weteranow. Cala nagonka na PiS jest sztuczna i idzie pewnie z nienieckiej kasy. Bo jak wiem kolejny raz z afery podsluchowej za stworzeniem PO staly WSI a kapital byl Niemiecki. Zrobili to rekami odszczepienca Tuska, bankstera Olechowskiego i towarzysza Plazynskiego. Ich tworem byl pozniej Palikot a ostatnio Nowoczesna.PO.

  • Michal on 10 stycznia 2016

    Aron tu masz troche o KODzie. Teraz juz wiesz kogo popierasz i do czego ta banda pozytecznych idiotow sie nadaje. Porazka…

    https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/5031-szokujace-wyznanie-koordynatorki-kod-mateusz-czy-mozesz-rozliczyc-finanse-kod-i-pokazac-faktury

  • Łukasz on 11 stycznia 2016

    @aron

    Witam,

    chciałbym dodać swoje 3 grosze do powyższej dyskusji nad słusznością lub jej brakiem przy poparciu KOD-u ..proszę o poświęcenie 5 min swojego cennego czasu na przeczytanie tego dość obszernego (chodź nie wyczerpującego tematu) artykułu – „KOD rozKODowany”

    https://pressmix.eu/2016/01/06/komitet-obrony-demokracji-rozkodowany/

    Sądzę że jest tam na tyle dużo informacji aby wyciągnąć pewne wnioski i zobaczyć tzw. BIG PICTURE (czyli szerszy obraz sprawy za którym stoi, przed wszystkie nijaki Pan Saros – ciekawa postać swoją drogą..).

    @robert

    Rzadko udzielam się w komentarzach ale korzystając z okazji chciałbym bardzo podziękować za Twoją pracę Robercie, robisz kawał dobrej roboty, a pow. artykułem zgrabnie obroniłeś rodzący się tu-i-uwdzie hejt na MAX-a,
    nie mniej jednak nie chcę aby ktoś z czytelników tu, odebrał ten komentarz jako komentarz „Ślepego-FANA” Max-a ponieważ sam zastanawiałem się już nie jedno krotnie jakie zdanie ma on na temat który omija szerokim łukiem (bo wątpie że nie ma żadnych przemyśleń) na temat ogólnie pojętych działaniań zmierzających ku NWO…

  • Robert on 11 stycznia 2016

    @Lukasz

    Dziękuję za miłe słowa :)

    O NWO już jakiś czas temu napisałem artykuł.
    W dalszym ciągu jest aktualny – https://robertbrzoza.pl/nwo/nwo-niewolniczy-system-gospodarczy

  • Łukasz on 11 stycznia 2016

    @robert

    Miałem na myśli jakie zdanie ma MAX na temat NWO..

    Najbardziej „zbliżony” temat jaki poruszył w swoich reportażach to temat masonerii ( https://www.youtube.com/watch?v=33zlZyh7E6k )
    ale to nie mniej jednak był film raczej z cyklu „ciekawostki” , zresztą jak tu opowiedzieć o temacie Masonów w niecałe 5 min..

    Brak poruszania „tych tematów” w jego filmach tłumaczę sobie tym że może po prostu jest dość ostrożny aby nie podcinać gałęzi na której siedzi,
    w końcu wiadomo gdzie przecież mieszka…. lub może nie chce zaczynać tematu ponieważ jak powie A zaczną się pytania i będzie musiał powiedzieć B i resztę alfabetu.. Mam jeszcze jedną teorie, może chodzi o to aby nie „odcinał się” od możliwości powrotu do pracy w Polskich mediach a z dorobkiem w pewnych „niewygodnych” tematach po prostu będzie pomijany (nawet jako świetny dziennikarz)..

    Co do twojego art. czytałem i nawet kilka razy go polecałem znajomym zielonym w temacie..

  • Robert on 11 stycznia 2016

    @Łukasz

    Max Kolonko nie mówi o takich rzeczach.
    Nie wychyla się za bardzo do przodu.
    Jeszcze nie dawno jego tematy był miałkie, nie przekazywał prawdy tylko swoje filozofie.
    Ostatnie jego kilka filmów jest naprawdę dobrych.

  • Arek dojlidy on 11 stycznia 2016

    Uważajcie na tego Kolonko. On jest dotowany przez jedna z fundacji która z kolei jest własnoscią jp Morgana. Zreszta pochodze z okolic Białegostoku i każdy kto tutaj się wychował wie ze rodzina Maxa Kolonko-przodkowie to Białostoccy żydzi,jego pradziadowie przez jakiś czas mieszkali w Wasilkowie pod Białymstokiem.Jedne z nich się zasłużył faktem ze donosił na Polaków dla carskiej ochrany.Nastepne pokolenie to już komuniści. Także badzcie ostrożni co do tej persony która tak niby „fajnie i trafnie” mówi a może taki ma rozkaz od NWO?

  • Robert on 11 stycznia 2016

    Czy możesz Arek jakoś to udowodnić, przesłać materiały o żydowskim
    pochodzeniu Max Kolonko?

    Co to za fundacja, która sponsoruje Max Kolonko?

  • Arek dojlidy on 12 stycznia 2016

    :Re Robert

    tak wysle ci materiały poproszę proboszcza może mi wypożyczy ksiege zydów która ma w Wasilkowie potem ci ja wysle do usa i nawet autograf jp morgana jeśli się zgodzi…weź się człowieku zastanów nad pytaniami lepiej jakie zadajesz

  • Robert on 12 stycznia 2016

    @Arek dojlidy

    Jeżeli nie masz dowodów i nie możesz tego udokumentować, to po co robisz szum i oczerniasz człowieka.
    To tak jakby przyszła do ciebie dziewczyna i powiedziała. „podobno jestem z tobą w ciąży”.

    Nie oczerniaj, jak nie masz dowodów.

  • miron on 16 stycznia 2016

    aron to onetowy troll won na onet lub do szechtera ze swoimi plugawymi kłamstawmi bezczelnie łżesz na dodatek twoje fagasy przez osiem lat lamały prawo codziennie

  • miron on 16 stycznia 2016

    aron hipokryta pomyliłeś strony szubrawcu
    ile ci michnik płaci za te wypociny kłamliwe

  • miron on 16 stycznia 2016

    „To co robila PO wczesniej to przeszlosc, oczywiscie niezbyt przyjemna jak sam wspomniales, jednak nie daje to prawa PiSowi do robienia tego co robi. ”

    Tak własnie działają kłamcy. Określenioe poczynań załganej partii POprzeszłością niezbyt przyjemną świadczy o totalnym braku niewiedzy albo celowym zabiegu zmiękczania ich zbrodniczych i kryminalnych działań.

  • Robert on 16 stycznia 2016

    Miron zapędzasz się trochę.

    Przełknij ślinę i panuj nad emocjami.
    Nie rozkładaj tekstu na czynniki pierwsze, tylko zrozum przekaz.

  • jasiek z toronto on 22 stycznia 2016

    Re: trolle…
    Podobno „obama” urodzil sie w USA…
    Podobno jp morgan wogole nie jest hipotecznym monarcha w polnocnej ameryce…
    Podobno picasso byl aryjczykiem…

    Panie Robercie, takie „podobno” niech Pan od razu wrzuca do smietnika…Moje tez z wersja „podobno”…
    =====================
    jasiek z toronto

    https://polskawalczaca.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *