Kto wygra wybory prezydenckie?

wybory750

Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. Kampania prezydencka prowadzona jest bez zabójczych ciosów, chociaż jawi się w tle oskarżenie o żydowskie pochodzenie Andrzeja Dudy, czy związki prezydenta z WSI. Mamy mocną ekipę i aż trzech kandydatów reprezentujących głęboki nurt alternatywny. 

Jak zwykle w takiej chwili, odbijają się gromkim echem zapytania:

Kto wygra?

Na kogo głosować?

Grzegorz Braun

Z całej prezentowanej czwórki kandydatów na prezydenta, bardzo mocno cenię sobie poglądy Grzegorza Brauna.

Chociaż…

Nie zna się na gospodarce, nie zna się na ekonomii i…to jest jego najsłabszy punkt merytoryczny, ponieważ na tym polu będzie musiał komuś zaufać. Nie będzie mógł polegać na własnej wiedzy, tyko na opiniach podpowiadaczy. Jeżeli źle dobierze współpracowników, to łatwo wyprowadzą go w pole. Nieświadomie będzie działał na niekorzyść Polski.

Należy dobitnie powiedzieć, że klucz do niezależnej Polski to geopolityka i ekonomia. To na tych polach toczą się bitwy. Reszta działań, to konsekwencje przegrania lub wygrania potyczek.

Z wieloma poglądami politycznymi i geopolitycznymi ze wskazaniem na historię (w tym dziale Grzegorz Braun jest specjalistą) zgadzam się z kandydatem na prezydenta. Jego najmocniejszą stroną jest prawidłowe odczytanie roli Izraela. Kto nie rozumie zagadnienia żydów chazarskich, ten będzie służył obcym panom.

Życzyłbym sobie tylko, większego skupienia kandydata na kampanii w głównych mediach. Wydaje mi się, że jest to nie tylko wina mediów, ale również słabość sztabu wyborczego.

Czy Grzegorz Braun wygra?

Nie, ale przy dużym poparciu społecznym, powinien założyć partie polityczną. Będzie to największy zysk z przeprowadzonej kampanii. Dodajmy jeszcze, że słowa prawdy, które wypowiada pan Braun publicznie, będą kiełkować i przynosić plony.

Andrzej Duda

Najmocniejszy kandydat opozycyjny. Ma realne szanse zostać prezydentem Polski.

I to są jego największe zalety…chociaż jest jeszcze jedna.

Z wykształcenia jest prawnikiem, dlatego na gospodarce i ekonomii kompletnie się nie zna. Nie słyszałem żadnej prawidłowej wypowiedzi geopolitycznej kandydata.

Jest to potężny minus Andrzeja Dudy, ponieważ będzie musiał liczyć na całkowitą opiekę podpowiadaczy.

Już mieliśmy jednego premiera z PiS, który krzyczał głośno: „jes, jes, jes”. Tak samo, jak pan Duda mówił ładnie, dużo, ale wiedzy merytorycznej nie miał żadnej. Później za swoje zasługi dostał pracę w Goldman Sachs. Jest to jedna z najważniejszych instytucji zbrojnych międzynarodowej finansjery. Brała udział w niszczeniu polskiej gospodarki i to za czasów urzędowania p. Marcinkiewicza w tej instytucji.

Jeżeli miałbym oddać głos na Andrzeja Dudę, to tylko dlatego, żeby zmieść ze stanowiska szoguna. Obecny prezydent jest upokorzeniem dla każdego Polaka.

Paweł Kukiz

Muzyk i polityk bardzo mocno rozwinął się medialnie. Używa mocnych argumentów, wypowiada się rzeczowo. Przyjemnie go słuchać. Jest niewątpliwie polskim patriotą i według mojej opinii, nie pójdzie na żadne przekupne rozgrywki.

Podobną opinię mam jeszcze tylko o jednym graczu: Grzegorzu Braunie.

Największym minusem kandydata jest zerowa znajomość ekonomii i geopolityki. Pokazał to popierając Majdan. Przypomnę, że Majdan to nie jest walka o niezależność Ukrainy, a o kolonizacje Ukrainy. Proszę nie mylić tych dwóch pojęć. Paweł Kukiz trochę się zrehabilitował, ponieważ nie dawno stwierdził, że nie o taką Ukrainę walczył.

Na tym przykładzie widać, jak patriota bez wiedzy geopolitycznej, może popierać bandytów i nieświadomie działać na niekorzyść Polski.

Czy Paweł Kukiz wygra?

Życzę mu, aby zajął bardzo mocne trzecie miejsce i utworzył jeszcze mocniejszą partie polityczną. Patriotyzmu nie kupisz na targu, a wiedzę geopolityczną można w każdej chwili zdobyć.

Korwin Mikke

Jest najsłabszy z całego grona alternatywnych kandydatów na prezydenta.

Dlaczego?

Bo jest niestabilny politycznie.

Ma wiedzę geopolityczną, rozumie układy w Polsce, ale co jakiś czas wykonuje bezsensowne ruchy polityczne.

Przykład?

Partia KORWIN.

Dlaczego tak późno to zrobił?

Stara partia miał około 6-9% poparcia, z nową jest wielka niewiadoma.

Kolejne pytani brzmi: kto cały czas sponsoruje Korwina Mikke?

Dobrze, teraz jest w Parlamencie Europejskim, ale partia to przedsiębiorstwo, które ma duuuże koszty.

Kolejnym błędem kandydata na prezydenta, było przyjęcie posady we wrogim konsorcjum – Unii Europejskiej. Dobrze wiemy, że jego głosy w parlamencie europejskim mogą śmieszyć, bawić, pocieszać. Natomiast nikt w Unii nie bierze ich pod uwagę. Mamienie społeczeństwa, że idzie tam, aby rozwalić instytucję od środka jest infantylne.

Poszedł tam za kasą i…przeciwnicy to wykorzystali. Lider partii powinien na miejscu prowadzić ją do zwycięstwa i trzymać za łby zadymiarzy.

Decyzje Korwina Mikke są niepoważne.

Na kogo zagłosować?

Moim kandydatem jest Paweł Kukiz lub/i Grzegorz Braun. 

W przypadku, gdyby mój głos miałby wspomóc odrzucenie ze stanowiska prezydenta Komorowskiego, to zagłosuję na Andrzeja Dudę.

Wiem, że jest więcej niezależnych kandydatów, ale aby o nich pisać muszą cały czas działać na rzecz propagowania prawdy. Nie sezonowo, tak jak zrobił to Tomasz Adamek, przegrywając walkę o stołek w Unii Europejskiej.

Czy ktoś słyszy teraz patriotyczną walkę Adamka o wolną Polskę?

Tyko osoba, która cały czas propaguje prawdę, może zdobyć poparcie społeczne.

.
. . ekonomia Robert Brzoza

P.S. Zobacz, jak można zarabiać na inwestycjach? – MonitorowanieRynku.pl/inwestor

Foto: FB/R.B.

 Darmowe Info na Twojego Maila !

  Wpisz w poniższy formularz swoje imię, e-mail i kliknij przycisk „Uzyskaj Dostęp”, a ja będę wysyłał Ci najświeższe info o kłamstwach historycznych, sprzedawczykach polskich, zakłamanej ekonomii i wiele więcej…

Twoje dane są bezpieczne

Przeczytaj koniecznie:

52 Responses to “Kto wygra wybory prezydenckie?”

  • Adam Warszawa on 30 marca 2015

    Najlepszym Kandydatem dla Polski byłby Stanisław Michalkeiwicz on ma pojęcie o wszystkim i to na wysokim poziomie.

  • Łukasz i Kaska Arnhem on 30 marca 2015

    Czy dane mi kiedyś bedzie wrócic do Polski i znowu popatrzeć na poslkie lasy i sarny?Czy dane mi bedzie wrócić i pójsc na rynek jakiejs małej pieknej miesciny i kupic sobie pyszną zapiekanke?Uśiaśc na ławce i jeść ja spokojnie mając przkonanie ze wreszcie jestesmy wolni? Pytam się czy jest jakas nadzieja że mój kraj bedzie wreszcie wolny od tej przekletej miedzynarodowej finansjery z city of london i FED!!!??To przez nich musiałem wyjechac bo polikwidowali wszystkie zakłady pracy w okolicy!! Pozdrawiam z przekelętej Holandii kraju w którym nawet chca zalegalizowac pedofilie.

  • Miłosz on 30 marca 2015

    To Rotshildowie trzymaja za pysk Poslksie NBP a skoro mają nasz bank to mają nas w garsci.To jest tak jak z samochodem wystarczy ze masz kierownice to pokierujesz autem tam gdzie chcesz.Rotschldowie to kierownica a silnik to neokolonialni tubylcy z Polski.

  • Miłosz on 30 marca 2015

    do Łukasza i Kaski poprzedni mój post

  • Waldi on 30 marca 2015

    To nie Rotschildowie tylko Rokefellerowie maja teraz w Polsce najwieksze wpływy.Wosjka amerykańskei juz w Polsce stacjonują

  • TYLKO KUKIZ on 30 marca 2015

    Trochę optymizmu Panowie ! Sam mam dwóch synów za granicą .Jeden w Holandii drugi w Niemczech.Wyjechali za pracą ale wierzą że kiedyś wrócą do Polski silnej i niezależnej.A ja w kraju robię wszystko aby tak było.Dlatego wprowadzimy na jesieni JOW-y wygonimy dziadów z sejmu i przywrócimy Polskę OBYWATELOM.Tylko Paweł Kukiz jest w stanie poprowadzić nas do zwycięstwa!Bóg Honor Ojczyzna !

  • Waldi on 30 marca 2015

    No nie wiem czy Kukiz były alkoholik jest w stanie poprowadzić naród do zwyciestwa,kukiz nie ma tego czegoś co pwoienien miec przywódca,nie ma wiedzy geopolitycznej i łatwo nas w przepasc by wepchnał.JA osobiscie uwazam ze Grzegorz Braun nadaje sie na prezydenta

  • Kajetan on 30 marca 2015

    Wielkie dzięki i szacuneczek za jakże trafne scharakteryzowanie Kukiza. Są rzeczy których nie można ani kupić ani się nauczyć. Nie myli się tylko ten co nic nie robi. ja też głosuje na niego i coraz bardziej entuzjastycznie go podglądam.

  • Anka on 30 marca 2015

    sorry ze napisze..marnujecie swoje glosy I mimo wszystko wsieiracie Komorowskiego. Oprocz Andrzeja Dudy zaden z powyzszych nie jest powaznym kandydatem..czemu.. Korwni startuje od lata I tworzy z siebie „pajaca” bo on sie bawi polityka. Kukiz napewno w ferworze walki poszedl za daleko I glupio sie wycowac..w koncu to artysta wiec pracuje na swoj wizerunak artystyczny…zaden z niego polityk a do rzadzenia nietety trzeba miec podtsawy.
    A Braun..coz idzie za glosem pieniadza..malo widoczny I malo dzialajacy. Szanse by stanac w szranki w boju o Polske I ja uratowac ma tylko Andrzej Duda.. Zatem Panowie I Panie nie marnujcie swoich glosow.. bo obudzicie I Polski juz nie bedzie..zadajmy sobie pytanie w ilu procentach pozostala jeszcze. Nie bawcie sie polityka a ratujcie swoj kraj Polske !

  • Waldi on 30 marca 2015

    Anno nie twierdze że nie masz racji a może nawet i ją masz,może powinnismy wszyscy skupić sie na jednym kandydacie i wydaje sie byc to Duda ale ja sie obawiam że bedzie tym razem około nawet i 40 milionów głosów niewaznych a po drodze awaria serwera w PKW tym razem na 3 miesiące. Komorowski ma strasznie niskie poparcie.W.S.I. zrobi wszystko zeby nie oddac władzy(mają za duzo do stracenia) oni wrecz walcza o zycie.Takze mają wiele już scenariuszy obmyslonych.Ja uwazam ze zrobią jakąś wielką tragedie w celu odwrócenia uwagi społeczeństwa np:wybuch gazu w jakims bloku w którym wszysy zgina albo statek pasazerski zatonie na morzu z Polakami,lub smierc jakiejs waznej osoby mnóstwo mozliwosci.Pamietajcie że 1980 roku słuzby Jaruzleksiego i Kiszczaka w celu odwrócenia uwagi od sytuacji w kraju doprowadziły do katastrofy samolot z Anną Jantar.To był czas gdy prawdziwa solidarnosc była o krok od przejecia władzy w kraju i wojskowi bali się utraty władzy.Wysadizli tez rotunde w warsdzawie(oficjalnie wybuch gazu) Miejsce dobrane perfekcyjnie znane wszystkim Polakom.Gaz nie wybuchł w koziej wólce tylko w nowoczesnej rotundzie w samym centrum warszawy,zgineło mnóstwo osób.Uwaga społęczna została odwrócona na jakis czas ten czas to dało cenne dni na przygotowywanie stanu wojennego.Widzice sami ze oni sa zdolni do wszystkiego,obserwujecie te wybory-BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!!! to wazny moment w historii naszego kraju albo damy rade albo po nas na nastepne 100 lat.

  • Kamil Karmelita on 30 marca 2015

    Głosuję na Kukiza bo to człowiek o którym mogę powiedzieć, że jest moim reprezentantem, reprezentantem obywatela, narodu.
    Gadanie że Kukiz jest muzykiem i się nie zna na polityce to popis kompletnej ignorancji. Kukiz od lat zaangażowany jest w ruchy społeczne, obywatelskie, przez co w politykę tego kraju. Ludzie przyzwyczaili się że polityka to 460 stołków, a jak mawiał klasyk „Wszystko jest polityką”.
    Na 99% będzie druga tura, dlatego w pierwszej trzeba głosować według sumienia, a jak coś nie pójdzie, to druga tura jest wtedy od tego żeby głosować na mniejsze zło.

  • Waldi on 30 marca 2015

    Moje sumienie to Braun ale rozsądek Duda bo skupia wieksza siłę i boje się ze ta sitwa uniewazni mój głos na Brauna podmieniajac go na Komorowskiego.Z Dudą tkaich numerów nie beda robili bo Duda jest na świeczniku mediów.

  • Xavi on 30 marca 2015

    Kukiz to alkoholik i nic nie rozumie.Braun i Duda wzglednie Mikke

  • smn on 30 marca 2015

    @Anka zrozum jedno: PO, PSL, PIS czy SLD to są partie, które już były przy stołku i zmieniało się wszystko tylko na gorsze… Ja widzę ratunek w JOWach, które spowodują wzrost odpowiedzialności wśród polityków. Paweł Kukiz ma mój głos!

  • Xavi on 30 marca 2015

    smn cżłowieku nie reklamuj nam alkoholika,zaden człowiek ze słabosciami do uzywek nie bedzie dobrym przywódcą!! Ja na Brauna lub Dudę-musze to przeanalizować jeszcze

  • Anka on 30 marca 2015

    @Kamilu Karmelita ruchy spoleczne czy obywatelskie nie daja podstaw do rzadzenia krajem :) Badzcie powazni.
    A jako macie gwarancjie ze oprocz A.Dudy pozostali startuja po to by „rozbic” glossy..a taki Jarubas z PSL..po co ?
    @Smn pisze ze te partie byly przy stolku..ok masz racje byly.. to teraz kolej na „zespol piesni I tanca” by zajal stolek..? wasze emocje rozpalone do czerwonosci powoduja ze nie patrzycie realnie. W koncustrzy za chwile umra a czy mlodzi beda mieli adresy polskie ??? Prawie kazda rodzina zadluzona w bankach, za monet beda mieszkac na ulicach, pracy nie ma, gospodarka zniszczona a name rzadza aferzysci.. a teraz kiedy jest moment zmian.. kiedy potrzebna jest madra I odwazna „glowa” wybieracie kogo ?? artyste..piszecie ze alkocholik a jesli zapije..I co wtedy ??? lub malo znaczac osobe.. coz wasz wybor…niechaj kazdy z was zaglosuje jak uwaza a pozniej niech wezmie swoj los w swoje rece :)

  • Kamil Karmelita on 30 marca 2015

    Aniu. Prezydent dużo rządzenia nie ma. Prezydent to reprezentant narodu w naszym kraju bo nie mamy system prezydenckiego. I wolę żeby moim reprezentantem był człowiek który zna bolączki obywatela takiego jak ja, niż kolejny sprzedajny, „wykształcony” polityk.

    Te gadanie, że Paweł Kukiz to alkoholik to ciosy poniżej pasa. Miał człowiek problemy. Kto ich nie ma? Podniósł się i dalej działa w kierunku w którym działał. Podejrzewam że nawet po pijaku Kukiz by na stołki w Japonii nie wskakiwał, a jego asystentka by nie musiała podsumowywać jego zachowania krótkim „ja pierdolę…”

  • Paweł Leszno Wielkopolska on 30 marca 2015

    Kukiz w Japoni na stołki by nie wchodził bo Kukiz byłby wtedy pijany w swoim pokoju.Nigdy nie wolno dopuszczać do władzy ludzi ze skłonnościami do używek jakichkolwiek.To są ludzie słabi duchowo-mentalnie a słaby człowiek duchowo-mentalnie nigdy nie może rządzić krajem takim jakim jest Polska.Kto dopuszcza do władzy ludzi o niskim poziomie etycznym,moralnym i ze skłonnościami do jakichkolwiek używek ten popełnia zbrodnie rozciągniętą w czasie na Narodzie Polskim!!! Głosowałbym na Brauna bo to wierny syn Rzeczpospolitej ale boje się że osłabię tego jedynego co ma szanse w walce z okupantami czyli Dude. Mój głos to Duda.

  • Darek on 30 marca 2015

    „nigdy nie można dopuszczać do władzy ludzi ze skłonnościami…” dlatego Polacy wybrali dwa razy Kwaśniewskiego. Po pierwszej kadencji nie widzieli skłonności?
    Ilu Polaków nie zna zjawiska „kaca”?
    Chciałbym zwrócić uwagę, że Kukiz w przeciwieństwie do wielu obecnych polityków studiował administrację, prawo i nauki polityczne.
    W przeciwieństwie do Dudy nie szasta obietnicami, których prezydent nie jest w stanie zrealizować.
    W przeciwieństwie do pozostałych ( z wyjątkiem Brauna) nie ma oparcia w żadnej partii, a tym samym może działać zdecydowanie bardziej niezależnie.
    Mówienie o tym, że głos oddany na kogoś innego niż Duda to głos stracony jest nieprawdą. Jest ok.50% Polaków, którzy nie głosują dlatego, że nie widzą właściwego wyboru. To sprzyja uzyskaniu większości głosów dzięki urzędniczemu elektoratowi. Im więcej takich osób zagłosuje tym razem tym większa szansa na drugą turę. A im więcej kandydatów faktycznie spoza systemu tym lepiej.

  • Paweł Leszno Wielkopolska on 30 marca 2015

    Darek Polacy nie wybrali Kwasniewskiego drugi raz,wybory w Polsce sa fałszowane od 1989 roku.To wszystko to fikcja,iluzja,witryna sklepowa.Wyzwaniem jest to żeby przypilnować te nadchodzące wybory od świtu do nocy bo oni w nocy zaczynają zawsze „cuda”.

  • CL on 30 marca 2015

    Nie jest prawdą jakoby Grzegorz Braun nie znał się na ekonomii. Wielokrotnie wspominał o potrzebie zniesienia podatku dochodowego i w ogóle zmniejszenia ucisku fiskalnego państwa wobec obywatela. Mówił także o międzynarodowej finansjerze i braku suwerenności monetarnej Polski.

    Nie zgadzam się kompletnie z oceną JKM. Jest to obecnie kandydat najsilniejszy ze wszystkich antysystemowych (Dudę, za takiego nie uważam) Stoi za nim realne poparcie (zwłaszcza młodego pokolenia), posiada silne i prężne struktury, a także spójną i wyrazistą doktrynę. Ma największe szanse zagrozić Dudzie i Komorowskiemu.

  • CL on 30 marca 2015

    Ten artykuł napisał Grzegorz Braun – jak widać doskonale wie, co „w trawie piszczy”

    https://www.pch24.pl/potwor-z-wyspy-jekyll,653,i.html

  • Krystyna on 31 marca 2015

    Przestanmy powielac wygodny dla wladzy MIT GLOSU ZMARNOWANEGO. Jest dokladnie odwrotnie, tylko glos na kogos bezpartyjnego lub z malej partii ma szanse cos zmienic. JAK OBALIĆ RZĄD – ZOBACZ i POMYŚL … UDOSTĘPNIJ !! https://www.facebook.com/video.php?v=1562748083976071&pnref=story Zalozmy ,ze glosowac moze 100 osob, 50 nie pojdzie na wybory. Zostaje nam 50, jesli z tego 20 zgarnie Bronislaw a po 10 Duda i Kukiz, mamy 20 +10+10= 40 + pozostale 10 na reszte kandydatow. Wynika z tego ,ze Kukiz i innni zabiora z puli 20 waznych glosow co stanowi prawie 50% puli ( 25 to bylaby polowa). Poza Kukizem mozecie glosowac na JKM, Palikota, Wilka, Pawła Tanajno , M. Kowalskiego i reżysera Grzegorza Brauna.

  • Krystyna on 31 marca 2015

    Do Pawla Leszno- Kennedy byl uzalezniony od seksu i byl niesamowitym prezydentem. Kwasniewski mial problem z piciem ale za to najezdzil sie po zachodzie- mial 500 wizyt (!!) i odwalil kawal dobrej roboty. Kukiz jest przeciwny podzialom, nie ma lewa prawa- jest wartosc czlowieka, tego nam trzeba.

  • Paweł Leszno on 31 marca 2015

    Krystyno Kwasniewski odwalił kawał dobrej roboty??? Ten facet w 1998 roku podpisał ustawe która nas wpedziła w sidła miedzynarodowej finansjery,to był wiekszy szkodnik od komorowskiego nawet co do Kennediego to sex nie uwazam za uzaleznienie ale za błogosławienstwo.To jest wymiana energii która leczy ciało i dusze w przeciwienstwie do narokotyków i alkoholu czy tez hazardu.

  • Anka on 31 marca 2015

    @Krystyno..jesli tak popierasz ludzi , ktorzy maja niewielka liczbe glosow w porownaniu do liczby Polakow..wiec o czym tu mowic. gdzie charyzma tych ludzi, gdzie madrosc nie mowiac o doswiadczeniu no chyba ze w harcerstwie lub w zuchach.. ma prosbe .. bodzcie w dpjrzali w takich sytuacjach gdzie waza sie losy Polski.
    Niedlugo Polska bedzie krajem emerytow I ludzi z ukladow..a to juz wtedy koncowka istnienia jako kraju..ale to juz bedzie za pozno.

  • Darek on 31 marca 2015

    Anko a skąd wiesz, że ten kandydat ma niewielką liczbę głosów? Znasz już wyniki wyborów? Krystyna podała jedynie przykład. A sondaże robione przez CBOS zależny od pieniędzy rządowych manipulują opinią na korzyść jedynie słusznego kandydata. Sądzę, że wykształcenie „harcerza” jest zdecydowanie bardziej odpowiednie od wykształcenia większości kandydatów. A charyzma polega na tym, że bez środków zagarniętych obywatelom, bez struktur partyjnych czerpiących korzyści z obecnego układu, bez przychylnych mediów przy zaangażowaniu wolontariuszy i normalnych obywateli zbiera się bez problemów 240 tysięcy podpisów.

  • Anka on 31 marca 2015

    @Darku
    porownaj liczbe zebrana w tym samym czasie

    240 000 ( Kukiz)
    a
    1. 600.000 ( A.Duda)

    I o czym tu mowic.. :)

  • Rafał ORLICKI on 1 kwietnia 2015

    Pan Braun do mnie przemawia w kwestiach patriotycznych i antytalmudycznych, lecz kompletnie nie zna historii Lechii starszej niz chrześcijaństwo. Dla niego, zbawi nas wiara i katolicyzm, a mnie się wydaję , że ani nie zbawi a może ponownie pogrążyć. Różnie z tą religią bywało. Spowodowała konttreformację i podział Polski, powstanie na Ukrainie i rozbiory. Uznane przez Watykan! Ogniem i mieczem wybiła Słowian zachodnich przy pomocy tej ideologii i Franków. Prawa etyczne tej religii, nie płyną z kościelnej organizacji tylko praw naturalnych i od Chrystusa. Ponadto miał w rodzinie bardzo aktywnego masona. Co prawda za winy ojców nie odpowiada, ale uważać trzeba. Ja glosuje za wolnościowcem politycznym Kukizem lub Tanajno (którego pan nie umieścił chociaż się zarejestrowal. Dlaczego?) z Demokracji Bezpośredniej. Jest nawet najbardziej merytoryczny z nich wszystkich. Do tegoprawdziwy biznesmen, zna się na gospodarce.

  • Robert on 1 kwietnia 2015

    Inni kandydaci muszą udowodnić swoją walkę.
    Nie tylko sezonowo.
    Muszą publikować artykuły, wideo.

    Musi być ich pełno na stronach alternatywnych.

  • Rafał on 2 kwietnia 2015

    Mam podobne zdanie na ten temat.
    Dla mnie z kandydatów istnieje tylko Paweł Kukiz i Grzegorz Braun. Zgadzam się z autorem emanuje od nich patriotyzmem i są raczej nie przekupni.

  • Arni on 8 kwietnia 2015

    Kto wygra? Oczywiście ten kto:
    1. Jest odpowiedniej narodowości lub ma przynajmniej taką salcie
    2. Działa w systemie od czasów okołostołowych
    3. Jest sympatykiem przynajmniej jednego z wymienionych: NATO, Unii, USA, Izraela, Watykanu, Fedu
    4, Jest przeciwnikiem unii Słowiańskiej, demokracji Szwajcarskiej
    5. Kocha przepych i władzę, pieniądze, inwigilację obywateli, zamordyzm i układy partyjno-towarzyskie

    Dużego wyboru więc nie ma, bo Naród na ten moment nie myśli głową tylko skrzynką TV.

  • RAFAL ORLICKI on 8 kwietnia 2015

    Do Arni!

    Dobre. Pewnie tak będzie. Chyba, że Polacy zmądrzeją i mądrze się zjednoczą w jasnych celach narodowych oraz stworzą im odpowiednia ochronę, np.: dgwiarygodni.pl

  • Arni on 11 kwietnia 2015

    Szanowny Panie Rafale, cieszę się, ze ma Pan nadzieję w obudzenie się Polaków. Tylko proszę, niech Pan nie kieruje ich drogą wskazaną w linku. Czyli manipulacyjnej Podziemnej TV, czy dosyć kontrowersyjnego Kukiza.
    Ja osobiście sugeruję kierunek bardziej etyczny i bliższy prawdzie: https://raynold.blog.onet.pl/2015/04/11/na-kogo-i-czy-w-ogole-glosowac/

  • Jolanta on 16 kwietnia 2015

    Jak „ktoś” stwierdził, Kukiz jest BYŁYM alkoholikiem- chociaż uważam, że jest to na wyrost – bo jako artysta lubił wypić – a przecież mieliśmy DWÓCH prezydentów którzy lubili alkohol. Kwaśniewski no i Kaczyński – a więc Kukiz – jako BYŁY wart jest uznania!!! Jest to Polak czystej krwi, Ślązak, nieprzekupny a o swoich przekonaniach mówił czy raczej /śpiewał/wyraźnie w swoich piosenkach. Mój znajomy biorący udział w misjach w Afganistanie i Iraku opowiadał, że Kukiz dokładnie oddawał to co Oni tam czuli – to nie była NASZA wojna! Także o czarnych /kk/ wyrażał się dość dobitnie! Będę głosować na niego, chociaż Braun także jest dobry!!!

  • espert on 19 kwietnia 2015

    Osoba która to pisała jest idiotą nic nie ma o Komorowskim a że jest słabym a wręcz beznadziejnym prezydentem to ma swoje plusy. Korwin zaś powiedział ze poszedł do europarlamentu tylko dla kasy i rozgłosu a zrobiłby rewolucje i niezylibysmy w kraju w którym rządzący przekupują się nawzajem i nie myśleli o własnych dobrach tylko byliby patriotami którzy myślą o dobro państwa

  • mgrabas on 20 kwietnia 2015

    ile jeszcze musi być takich organizowanych przez okupanta „wyborów” by dotarła do powszechnej świadomości prawda, że to nie są wybory tylko sposób na legitymizację władzy, której dobrowolnie okupant nie odda nigdy, a już na pewno nie na drodze „wyborów”

    zwracanie jakiejkolwiek uwagi na to która marionetka wygra „wybory” do władz okupanckich jest dowodem na brak świadomości sytuacji, w jakiej znajduje się Polska i świat
    od marionetek nic nie zależy, mają one tylko realizować i realizują politykę swoich mocodawców, podobnie jak „polski” sejm, „polski” senat, „polski” rząd, „polskie” media, „polskie” wojsko, „polskie” sądownictwo, „polskie” państwo

    jeśli mamy o czymś sensownym mówić, to o stojącymi przed nami wszystkimi zadaniami:
    1. odzyskania samoświadomości, czyli zdaniem sobie sprawy z tego, że jesteśmy pod okupacją
    2. odzyskaniem suwerenności
    3.mądra polityką budującą Polskę, a nie obce interesy światowego żydostwa chcącego depopulacji i nastania Nowego „Porządku” Świata, co realizuje przy pomocy imperializmu amerykańskiego

    każdy, kto bierze udział w „wyborach” kolaboruje z okupantem zamiast budować alternatywną drogę odzyskania suwerenności, dlatego udział w każdych „wyborach” organizowanych nam przez okupanta jest naiwnością bądź zdradą!

    https://7777777blog.wordpress.com/

  • Arni on 20 kwietnia 2015

    Bardzo dobre podsumowanie obecnego stanu rzeczy. Nie zgodzę się jedynie z końcówką dotyczącą bojkotu wyborów.
    W związku z tym mam pytanie. Jeśli nie pójdziemy na wybory to system padnie? Raczej nie a nawet wręcz się wzmocni. Więc to nie jest rozwiązanie. Alternatywę do systemu buduje się już od dawna i co, system ma się coraz lepiej. Nie twierdzę, że alternatywa jest zła, ale nie powinno się jej budować na ich zasadach, jak to się robi do tej pory, bo i tak ją zniszczą. By alternatywa zaistniała, musi być budowana na prawdziwie alternatywnych zasadach. I wtedy dopiero można z nimi grać nawet na ich zasadach. W krótkim czasie będą musieli je zmieniać na bardziej odpowiadające alternatywie !

  • mgrabas on 20 kwietnia 2015

    tak zadane pytanie ujawnia podstawowy błąd myślenia, bo
    prawda jest zupełnie odwrotna i to jej panicznie boi się system, otóż jak długo chodzimy na ich „wybory” tak długo ten system ma się dobrze i panuje nad sytuacją, natomiast gdy tylko przestajemy w tym uczestniczyć to siłą rzeczy zmuszeni jesteśmy naprawdę tworzyć alternatywę i system przestaje mieć na kim żerować
    nie da się jednocześnie uczestniczyć w systemie i mu nie służyć i odwrotnie, nie da się zaangażować w 100% w alternatywę jednocześnie służąc systemowi w jego akcjach

  • Rafał ORLICKI on 20 kwietnia 2015

    Macie tylko dwóch kandydatów którzy pragną oddania narodowi polskiemu politycznej wolności, systemu władzy, nazywanego demokracją. Za pomocą JOW, referendów obligatoryjnych oraz zmiany rejestracji list wyborczych i zniesienia systemu proporcjonalnego na rzecz większościowego. To jest p. Kukiz i p. Tanajno. Wszyscy pozostali kandydaci (Braun, Korwin, inni), w tym z partii sejmowych (PO, PiS), są przeciwko. Są zwolennikami udawanej demokracji a tak naprawdę partiokracji lub monarchii czyli dworu – bo żaden monarcha bez swej grupy oligarchów i polityków, jeszcze nie porządził długo. Pan Tanajno jest słabo znanym dopiero się dobija do mediów. Jest znacznie bardziej merytoryczny od Kukiza, do tego świetnie zna się na gospodarce bo zbudował duży biznes komputerowy. Nad czym się tu więc zastanawiacie? Chcecie utrzymania partiokracji i zastoju gospodarczego a w efekcie populacyjnego i upadku Polski, to zagłosujecie na Komorowskiego lub Dudę. Chcecie rozwoju gospodarczego i kraju wyraźnie narodowego lecz bez wolności politycznej, silnie prorosyjskiego, jak kanarki w złotej klatce, to zagłosujecie na Brauna lub Korwina. Chcecie rozwoju gospodarczego, kraju narodowego, przyrostu biologicznego, wolności politycznej nie tylko gospodarczej, to zagłosujecie na Kukiza bo ma większe szansę od Tanajno.

  • kot filemon on 20 kwietnia 2015

    Wybory beda sfałszowane i to juz bedzie zrobione na tzw „hama” Zrozumcie oni nie moga wypuscic wladzy z rąk bo to oznacza ich koniec,oni dobrze o tym wiedzą.

  • mgrabas on 20 kwietnia 2015

    żaden prezydent W SYSTEMIE nie ma szans obalić systemu, może to uczynić tylko cały naród
    robienie frekwencji okupantowi, który nas tylko łudzi nadzieją jest PRZECIW NAM to takie oczywiste…

  • sceptyk on 20 kwietnia 2015

    Marian Kowalski
    Prawda jest taka, że pojawili się kandydaci znikąd typu Ogórek, Szczurek aby po tych aferach z PO pozabierać trochę głosów słusznym ugrupowaniom. A i tak wiadomo że to jedna klika i agenci danych państw…

  • Arni on 21 kwietnia 2015

    Re: mgrabas
    Piszesz prawie dobrze, tylko niestety jako człowiek nie obudzony, tylko oburzony a to jest jednak kolosalna różnica.
    Zadałem Ci wcześniej pytanie – Jeśli nie pójdziemy na wybory to system padnie? I oczekuję na konkretną odpowiedź. A jeśli będzie ona, że nie, to co należy robić by padł.
    System ma daleko w d…. ile ludzi pójdzie na wybory, bo wie, ze i tak pójdą wszyscy z rodziny królika i jego przyjaciół. Bojkot wyborów jest dobry ale w jakiejś wiosce, gdzie od lat obiecują remont drogi lub mostu.

    Re: kot filemon
    Więc zamiast lamentować zrób coś sam by do tego nie dopuścić!

  • mgrabas on 22 kwietnia 2015

    sugerowanie: „nie obudzony, tylko oburzony” może świadczyć co najmniej o braku znajomości mnie

    kto naprawdę szuka odpowiedzi na te już tu postawione i następne pytania, mam nadzieję, że po lekturze materiałów, jakie zamieściłem na swoim blogu, sam je znajdzie

    nie systemem mamy się zajmować, nie przejmowaniem się kogo następnego sobie system „wybierze”, tylko zbudowaniem skutecznej alternatywy, która go zastąpi gdy świadomość narodów do tego dojrzeje

  • Darek on 22 kwietnia 2015

    Wzywanie do bojkotu wyborów to woda na młyn dla obecnie rządzących. A ktoś kto do tego wzywa nie przedstawiając żadnej alternatywy jest manipulantem, albo powiedzmy eufemistycznie pozbawionym wyobraźni.
    O władzę walczy się przy urnach lub na ulicy. Taka jest alternatywa? Czy o to chodzi?
    Uważam, że wszyscy powinniśmy zagłosować i to zagłosować na kogokolwiek spoza obecnego składu sejmowego.
    Przy dużej frekwencji jest szansa na to, aby pokazać swoją siłę i wygrać. A jesienią czas na zmiany.

  • mgrabas on 22 kwietnia 2015

    o naiwności…

    Polacy od lat chodzą na „wybory” zamiast się obudzić, zjednoczyć i wziąć sprawy w swoje ręce

    ile % społeczeństwa już dostrzegło, że coś tu jest nie tak i to „chodzenie” nie działa?
    ile % społeczeństwa jeszcze „myśli” tak jak Pan?

    bez odrobienia zadań domowych można tak sobie chodzić na „wybory” i łudzić się, że ktoś nam zrobi dobrze

    celnie podsumował obecną sytuacje Piotr Bein:
    „Grzegorz Braun, inni michalkiewiczowscy gawędziarze i agenci wpływu (co nie znaczy świadomi agenci!) wszyscy pracują dla polactfa, tj. dla robienia kefiru w mózgach Polaków na rzecz sruli.”

    wyjście na ulice nic nie da, trzeba odrobić zadania domowe i zakasać rękawy do pracy organicznej nad obudzeniem świadomości Polaków, a nie liczyć na okupanta i jego „wybory”

    https://7777777blog.wordpress.com/2015/02/14/zadania-domowe-do-odrobienia/

  • Darek on 22 kwietnia 2015

    A cóż takiego w tym tekście jest alternatywą? „…Większość polskiego społeczeństwa myśli, że wystarczy oddać swój głos w wyborach na tych, których ktoś nam da na kartach, wystarczy chodzić do kościoła, spowiadać się i chodzić do komunii, wystarczy chodzić do pracy, słuchać radia, oglądać telewizję, płacić podatki, ZUS-y, szczepić się, kupować w aptekach lekarstwa przepisywane przez lekarzy i zażywać witaminy z aptek, słuchać poleceń przełożonych, księży, papieży, zgadzać się z prawem i z jego zmianami itd., a jakoś to będzie, bo co się dzieje na świecie czy nawet w sejmie to nas nie dotyczy. Ale to nie wystarczy! Tak robiliśmy do tej pory i dokąd to nas doprowadziło?

    Co więc jeszcze trzeba zrobić by nie było jeszcze gorzej? Bo jest coraz gorzej, w każdej dziedzinie życia i trudno temu zaprzeczyć…

    Większość polskiego społeczeństwa NIE ROZUMIE problemu: że właśnie to co ROBILIŚMY doprowadziło do tego jak jest!…”
    Demagogia i brak pomysłu.

  • mgrabas on 22 kwietnia 2015

    w zadaniach do odrobienia są zadania do odrobienia, a gotowe kompleksowe rozwiązanie opisane jest w innych wątkach blogu – np. tu:

    https://7777777blog.wordpress.com/2013/12/25/obywatelska-straz-interesu-narodowego-polakow/comment-page-1/#comment-41476

  • Arni on 25 kwietnia 2015

    https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/04/twc3b3j-dziadek-twc3b3j-ojciec.jpg

    Ja bym to ujął inaczej. Należy raz na zawsze zniszczyć koryta.
    Tego jednak na pewno się nie da siedząc w domu przed TV.

  • kasia on 7 maja 2015

    Dlaczego pomijacie Kowalskiego?
    Charyzmatyczny,poglady gosp.wolnosciowe,długi staz w UPR,odszedł ze wzgl.na Korwina osobowość,przeciw włazeniu w wojne z Ukrainą,zaplecze partyjne RN,ideowiec,wierny ideałom,przyjaciel Węgier gdy PIS się wypiał,prywatnie w porzadku,protestował przeciw wejsciu do Unii,elokwentny,pomysł na państwo itd,wejdżcie na mariankowalski.pl,protestuje od lat z rolnikami,górnikami,o dzieci odebrane rodzicom,uratował marsz niepodległosci,ja idę na niego,aczkolwiek Bronisław agitował,by rozstrzygnąć w 1-szej turze i ordynacja wyborcza z lukami jest w tym mu b.pomocna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *