Dlaczego to właśnie Polska dostaje nowe Boeingi?

Dreamliner

Obserwuję od dłuższego czasu te działania i nie mogę się nadziwić.

O kilku lat dostajemy super nowoczesne dreamlinery firmy Boeing. Pierwsze egzemplarze nie trafiają do USA, żydowskiego Izraela, Niemiec, Francji… tylko na rynek polski.

Czy to nie jest zastanawiające?

„Po trwającym 9,5 godz. rejsie w piątek ok. godziny 9. rano wylądował w Warszawie pierwszy z zamówionych przez PLL LOT samolotów typu Boeing 787–9 Dreamliner. Nowa maszyna przyleciała prosto z fabryki w Everett w USA. Drugi B787–9 spółka ma odebrać w kwietniu, trzeci na przełomie maja i czerwca. Ostatni samolot LOT spodziewa się otrzymać na początku 2019 r. Wówczas polski przewoźnik będzie miał w swojej flocie w sumie 12 dreamlinerów” –  pisze tvp.info.

Jeszcze kilka lat temu, za rządów Tuska, LOT był przygotowywany, tak jak wcześniej kopalnie do sprzedaży Niemcom.

Scenariusz zawsze jest podobny. Najpierw trzeba zadłużyć spółkę bezsensownymi inwestycjami (teraz ten scenariusz realizowany jest z KGHMem), następnie rozpętać medialną burzę o stratach firmy i złym zarządzaniu. Przekaz skierowany jest do niemyślących Polaków, którzy mają uwierzyć w brednie, że tylko Niemcy mogą prowadzić intratne biznesy.

O mały włos ta teza by się potwierdziła.

Na szczęście LOT dalej jest polską firmą z gigantycznymi zyskami.

Bardzo cieszę się, że budujemy potężne konsorcjum, jedną z najlepszych flot na świecie.

Jednak, o co tutaj chodzi?

Przecież sprzedaż samolotów pasażerskich, tak samo jak wojskowych, to strategia, polityka, interesy mocarzy, a nie zwykły biznes.

Dlaczego nam Polakom sprzedaje się najnowocześniejsze dreamlinery?

Tak na marginesie, te wcześniejsze dreamlinery są super niewygodne dla pasażera klasy ekonomicznej. Mają fajną elektronikę, bajery, ale siedzieć w tych fortelach przez 8-9 godzin nie należy do przyjemności. 

Czy ktoś chce kupić LOT?

Ma to niewielki sens, ponieważ zyskowna firma z jedną z najlepszych flot na świecie, będzie po prostu droga.

To nie działa w ten sposób, że warszawski rząd zdecydował inwestować w Boeingi i rach ciach buduje nowoczesną firmę.

Na sprzedaż Boeingów do Polski musiało wyrazić zgodę kilka największych państw świata. Na pewno USA i żydowski Izrael…

Jaki oni mają w tym interes?

Dlaczego postawili na nas?

Krążą plotki w sieci, że żydzi budują flotę, aby w razie zagrożenia szybko uciec z Polski.

Jednak ta teoria jest dość słaba, ponieważ czerwoni żydzi, ci lewicowcy, dostaną cynk dużo wcześniej. Nie potrzeba im do tego dreamlinerów.

Tak było przy World Trade Center, tak było w czasie II wojny światowej. 

Podoba mi się budowanie polskiego giganta lotniczego, podpisuje się pod tym dwoma rękami.

Tylko jaki ma w tym biznes Ameryka i żydowski Izrael?

Czy nas na to wszystko stać?

 

P.S. Bądź na bieżąco! Codziennie publikujemy najważniejsze info o zdrowiu, geopolityce, tajemnicach. Zbieramy najlepsze informacje z internetu i publikujemy na naszym portalu –> Kliknij i Sprawdź

 

Robert Brzoza RobertBrzoza.pl Polski Portal Informacyjny

Formularz z NeTeS



Foto: https://www.lot.com/us/en/dreamliner-787

Przeczytaj koniecznie:

11 Responses to “Dlaczego to właśnie Polska dostaje nowe Boeingi?”

  • Henryk on 28 marca 2018

    Ciekawe pytania w tekście. Ja postawiłbym inne: czy w związku z roszczeniami i innymi historiami żydowskimi nie przygotowuje się operacji „most II”? Z tą jednakże różnicą że tylko na teren kraju o kryptonimie „POLIN”? Bo czemu tak naprawdę mają służyć roszczenia co do mienia?
    Także: czy „nieoceniony” Izrael ma szansę na spokój, jeżeli w narodzie jest podział na kochających państwo położone w palestynie, przeciwników tegoż państwa, oraz sekty chcącej odbudowy świątyni, o standardowym zagrożeniu od sąsiadów nie wspominam? Jeżeli odpoeiwdź na powyższe pytanie będzie negatywna, to czy nie jest zasadni postawienie tezy jak w pytaniu pierwszym?

  • damian on 28 marca 2018

    taka sobie koumbijska linia, a kilka takich maszynek posiada, lataja glownie z Bogoty do Barcelony i Madrytu i troche dluzej trzeba wysiedziec niz 9-10 godz, poza tym maja wiele nowego sprzetu, wiec gdzie mit ze sprzedaje sie to komus zaufanemu,

  • Robert on 28 marca 2018

    Damian

    Polska nie jest krajem zaufanym… :)
    W tekście zastanawiam się, dlaczego mocarstwa pozwalają na powstanie jednej z najnowocześniejszych linii, akurat w Polsce.
    Do tej pory niszczyli i niszczą nasze gałęzie rynku, na korzyść Niemiec czy koncernów amerykańskich.
    Nie twierdzę, że tylko Polska ma najnowocześniejsze samoloty Boeing, twierdzę, że niepokoją mnie takie dziwne działania.
    Kiedy żydzi stawiają na Polskę, to jest to niepojące…

  • Jan123 on 28 marca 2018

    Często jest tak, że za nowości płaci się sporo drożej.
    Może to właśnie wygórowana cena dla polskich jeleni miała decydujący wpływ.

  • Krzysztof on 2 kwietnia 2018

    Jedna z wersji mówi, że to sa samoloty na wypadek ucieczki „polskiego” rządu, do tego dostaną ochronę F16 inna wersja głosi, że LOT ma zyski, które powinny znaleźć się w innym sejfie, więc robi się kosztowne zakupy, nie można wykluczyć, że te kosztowne zakupy jednak doprowadzą do bankructwa i ktoś wykupi cały LOT za 10% wartości z nowoczesnymi maszynami, albo, że rząd polski odda polskie przedsiębiorstwa w ramach żydowskich roszczeń, więc dofinansowuje się je by prezent był cenniejszy.

  • JK on 18 kwietnia 2018

    Najbardziej racjonalną jest opinia :
    (…)
    Henryk on 28 marca 2018
    Ciekawe pytania w tekście. Ja postawiłbym inne: czy w związku z roszczeniami i innymi historiami żydowskimi nie przygotowuje się operacji „most II”? Z tą jednakże różnicą że tylko na teren kraju o kryptonimie „POLIN”? Bo czemu tak naprawdę mają służyć roszczenia co do mienia?
    (…)
    Oprócz faktu zakupu nowoczesnych dreamlinerów przez PLL LOT, trzeba wziąć pod uwagę inny fakt a mianowicie fakt uruchomienia przez PLL LOT wielu dodatkowych regularnych połączeń lotniczych na trasie Polska – Izrael.
    Nowe rejsy LOT-u do Tel Awiwu z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina uruchomiono w czerwcu 2017 roku.

    Od 9 marca 2018 LOT uruchomił bezpośrednie połączenie między Rzeszowem a Tel Awiwem. Rejsy do Izraela będą realizowane w każdy poniedziałek nowoczesnymi Boeingami 737-800 NG i Boeingami 737 MAX 8
    Z kolei od czerwca 2018 roku narodowy przewoźnik zwiększy częstotliwość lotów do Tel Awiwu ze stołecznego Lotniska Chopina, do aż 13 tygodniowo. Przewoźnik dołożył bowiem dodatkowy rejs w ciągu dnia w sześć z siedmiu dni tygodnia, dzięki czemu ze stolicy Polski do Tel Awiwu można polecieć dwa razy dziennie. Lot trwa ok. 3,5 godziny.

  • ale on 25 kwietnia 2018

    PO odzyskaniu mienia w POlsce – nieeuchomosci z Israela przyleca dziesiatki tysiect „spadkobiercow”.. tak to widze..

  • Henryk on 13 maja 2018

    Na początku lat 90 tych Konstanty Gebert, ksywa „Dawid Warszawski”, tzw. „opozycjonista”, w wywiadzie dla żydowskiej gazety w USA (nie pamiętam tytułu) stwierdził że za 50 lat Polska będzie potęgą gospodarczą za sprawą osiedlających się tu żydów.

  • PanLach on 14 maja 2018

    starozakonni raczej będą uciekać DO a nie Z Polski…
    szykuje się kolejna operacja Most z tym, że w odwrotnym kierunku

  • Nacjonalosta on 22 maja 2018

    Pejsate elity nie będą latały byle czym. A do Polin jakoś trzeba się dostać by tu zamieszkać i zapanować. Poza tym jak tak dalej pójdzie to Polaków nie będzie stać na latanie więc to inwestycja z przeznaczeniem nie dla nas.

  • krysta on 27 czerwca 2018

    Konstanty Gebert napisał książkę : MIEJSCE POD SŁOŃCEM Wojny Izraela

    „Izrael toczył wojny, by 60 lat temu powstać, i toczy je nadal, by nie przestać istnieć. W wojnach tych Żydzi padali ofiarą zbrodni i sami je popełniali, odnosili olśniewające zwycięstwa i stawali o krok od klęski. Wszystko po to, by zapewnić sobie wreszcie miejsce pod słońcem”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *